Airforce Fashion

keyboard_arrow_down

Shopcommerce is al sinds 2009 de e-commercepartner van Airforce. 

magento-airforce

Over Airforce

Airforce is een A-merk in het hogere segment van de fashionindustrie. Airforce heeft haar traditionele distributie via multibrandwinkels en eigen brandstores. En vanzelfsprekend is er het hedendaagse belangrijke online kanaal.

URL: Air-force.com

D2C Direct to consumer

Zoals je veel ziet in de modebranche speelt e-commerce een steeds belangrijkere rol voor merken. Met het online kanaal is een merk als Airforce goed in staat om direct interactie te hebben met de eindconsument. Sfeerbeleving, breed assortiment, goede functionaliteit en een uitstekende klantenservice zijn hierin belangrijke pijlers.

Koppeling Magento aan ERP- en magazijnsoftware

Om verkopen via verschillende kanalen zo efficiënt mogelijk te maken, heeft Shopcommerce een directe integratie met ERP- en magazijnsoftware gerealiseerd. Hierdoor kan optimaal met voorraad gewerkt worden. Voorraden, producten, prijzen, aanbiedingen, retouren en (terug)betalingen worden hierbij real-time gesynchroniseerd. Door deze efficiënte automatisering worden klanten sneller en beter bediend.

Gobale uitrol e-commerce

We vergroten het verzorgingsgebied van lokaal naar globaal. De multistore functionaliteit maakt het mogelijk om Air-force.com naar meerdere landen en bijbehorende talen te zetten. Shopcommerce speelt hierin een grote rol in contentcreatie, vertalingen en het publiceren van content.

Een betaalzuil als omni-channel toepassing

Voor Airforce heeft Shopcommerce een bestelzuil ontwikkeld die Airforce.com toegankelijk maakt in de fysieke winkel. Klanten kunnen hier het gehele Airforce assortiment bekijken, productinformatie inzien en een bestelling plaatsen die direct voldaan kan worden d.m.v. een pinbetaling.

Dit betekent dat klantgegevens, interacties en voorkeuren worden gedeeld en gesynchroniseerd waardoor een gepersonaliseerde en samenhangende ervaring ontstaat. Bijvoorbeeld: een klant krijgt na aankoop van een product via de zuil een e-mail toegestuurd waarmee hij thuis een account kan aanmaken. Vervolgens kan hij via de webshop een retour aanmaken. Of een klant kan een product toevoegen aan zijn verlanglijstje op de bestelzuil en later besluiten om de aankoop te voltooien via de webshop.

Support & SLA

Wij zijn het aanspreekpunt voor de webwinkel en voorzien de klant van service en ondersteuning. Er is een SLA (Service Level Agreement) waarin we het serviceniveau hebben afgesproken.

Uitvoeren van software-updates

We voeren updates uit zodat de Magento shop op de laatste versie van de software draait. Dit geeft meer veiligheid aan de e-commerceactiviteiten. 

Kenmerken

  • Magento 2
  • D2C e-commerce
  • Multistore
  • Design
  • Development
  • Projectmanagement
  • Consultancy
  • Conversie-optimalisatie
  • SEO-copywriting
  • Vertalen
  • Koppeling ERP- en magazijnsoftware
  • Maatwerk Magento 2 modules
  • Bestelzuil voor fysieke winkels
Onze diensten voor Airforce
  • Magento ontwikkeling
  • Koppelingen & integraties
  • Doorontwikkeling
  • Beheer en ondersteuning
  • In-house development
  • Uitvoeren van beveiligingsupdates
  • SLA 24/7 storingsdienst
  • Copywriting & vertalen
Koppelingen & integraties
  • ACA
  • Multisafepay 
  • Channable
  • Mailchimp
  • JMango360
  • Android
  • PostNL
  • Klarna
  • Pixibo
Betrokken teamleden
  • Lead developer
  • Front-end developer
  • Back-end developer
  • Projectmanager
  • Tester
  • Consultant
  • SEO-copywriter
  • Vertaler Duits, Frans, Engels


Ben je geïnteresseerd
in onze dienstverlening?